donderdag 23 september 2021

Nieuw meubilair.

 De buurvrouw had vier luxe stoelen in de aanbieding en André had me een fauteuil geschonken.


Nu het onderliggende plateau weer eens fatsoeneren en dan hebben we weer een gezellig zitje.
Vandaag eerst de grote afwas gedaan en toen brandhout naar binnen gesleept. Het is nu mooi droog en zo is het direct bruikbaar in de kachel zodra het daarvoor weer is.

Waar twee zomers geleden de moestuin was is het nu helemaal begroeid met klimopplanten, maar ik herinnerde me dat daar ergens ook nog te zagen hout lag.
En inderdaad, rond en op de ook ingegroeide zaagbok komt het een en ander tevoorschijn.



De ontdekking is nog gaande. Misschien straks nog even verder met zagen, kloven en naar binnen brengen.
Voor morgen wordt er nog steeds ongeveer droog weer verwacht, dus erg haasten hoeft ook weer niet.

De letters die aan de reling hangen weerspiegelen een beetje hoe ik me voel.


De op de grond liggende T hangt er nog steeds niet voor.
Een tand doet namelijk zeer sinds gisteren en vanmiddag kwam er een vuiltje in mijn oog, dat nog steeds last geeft.
Een beetje  onzeker door deze ongemakken.

Fuut en meerkoet zwommen gebroederlijk naast elkaar.


 André en ik hebben zojuist lekker gesnackt met friet, frikandel en kroket, gehaald in het cafetaria om de hoek.
Vanmorgen was het koffie drinken met grote gevulde koeken, gisteren door Hanny meegebracht.

De tent waarin ik tot nu toe hier sliep vanmorgen afgebroken want er werd wind verwacht.
Maar die is alweer minder, dus als de muggen lastig worden kan ie weer overeind.

Heb nog een plaatje, dinsdag geschoten onderweg tussen Veenendaal en thuis.



Een prettige avond gewenst en tot morgen.
Dan waarschijnlijk weer een markt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten