zondag 19 september 2021

Een kruidentuin op de meertouwen.

Moet je eens kijken hoe de muntplanten weelderig erbij staan.
Ze hebben wortel in de touwen die de boot vasthouden.



Die hoef je geen water te geven .



Erik was vandaag op de koffie. Zeven maanden elkaar niet gezien en het contact gaat dan gewoon weer door alsof we vorige week nog bij elkaar zaten.
Ik had meteen een nieuwigheidje voor hem want in plaats van op de gebruikelijke vuurtjes werd het koffiewater nu verwarmd met een waterkoker.
Dat kan allemaal nu ik stroom heb en een buurman( André) die nog zo'n ding ergens had liggen en weg wilde gooien.



Vanavond André uitgenodigd op de spinazie.

De inmiddels ondergegane zon keek kort geleden
nog door het raam.


 Aan de andere kant zaten deze zwanen.



Mijn trui is aan de afronding toe. De hals is in de maak. 



Zometeen mag ik de tent weer in. Morgen heb ik met Janssen een afspraak in Ede om kwart voor drie. Mogelijk vertrek ik al heel vroeg, want er is ook een markt in Ede. Het hangt er vanaf hoe ik me voel rond zeven uur.

Maar nu nog even voetbal kijken op de smartphone.
BONNE NUIT.

ps: Nog even een mopje voor het slapengaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten