zondag 26 september 2021

Weinig praatjes vandaag.

 Wilde net als titel schrijven:"Geen praatjes vandaag", toen kwam André terug van weggeweest en is het voorwoord een beetje aangepast.
Als je het figuurlijk opvat klopt het ook. Mijn zieke tand was bij tijden erg gevoelig.
De kuur is natuurlijk nog maar 3 capsules oud, maar gisteren toen ik nog niks ingenomen had had ik minder last.
Mijn favoriete bezigheid, het eten, moet heel voorzichtig gebeuren en een lekkere stroopwafel consumeren is er nu ook niet bij.
Maar kijken hoe het dezer dagen verder gaat.

Met een beetje geworstel is de hals van de trui afgekomen.
Nu gaan alle delen aan elkaar genaaid worden.
Hiervoor gebruik ik altijd lucifers als vasthouders.
Die kon ik zo gauw niet vinden, maar met een kapotte spaak blijkt het ook goed te gaan.



Heel langzaam ook komt er een gat in de wildernis rond het te zagen hout.




Het avondeten was broccoli vandaag, daarvoor waren de tanden niet zo nodig.



Een genoeglijke avond is mijn wens en wie rekenen kan moet deze spreuk kunnen snappen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten