maandag 13 september 2021

Kwart voor negen vertrokken.

 Vanmorgen kwart voor negen startte Harry zijn auto en begon mijn taxireis naar Nederland.
Harry hoorde me toen hij nog in bed lag uitbundig zingen.
Het liedje "Droomland" omhelsde mij. Het kwam in me op op het eind van de nacht en ik dacht: misschien moet ik dit gaan spelen tijdens de plechtigheid. Daar kan ik ook heel mooi bij zingen.
Dus misschien geen Diligence......

Nu kwart over zeven zijn we bij Namen.
Ben niet erg in ruste om uitgebreid te schrijven tijdens het rijden.
Moet namelijk ook opletten want er zijn nogal wat omleidingen.



Je ziet, ook mijn chauffeur is erg geconcentreerd op de weg .

Maar vanmiddag hadden we hier een mooie lunch.



Nu nog een paar uur doortuffen en morgen is te lezen hoe we vanavond mijn boot aan gaan treffen.
Het is dan donker, maar de maan zal wat verlichten.

Ten slotte een kunstig gemaakte foto van mijn correspondente in St Michielsgestel.



Doei doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten