zaterdag 11 september 2021

Harry na een zware reis pas tegen tien uur gearriveerd.

 Het was even spannend gisteren omdat de avond al gevallen was en van Harry nog geen spoor, noch bericht.
Maar uiteindelijk belde hij op dat hij in Valence was en de richting Lamastre niet kon vinden.
Hij had noch landkaart, noch GPS die hem konden helpen en ik op afstand een beetje.
Maar uiteindelijk was hij toch op koers, waarna het in Lamastre ook weer zoeken was met mij als telebegeleider.
Het is ook zo lang geleden dat hij voor het laatst kwam en dan was het ook nog donker.
Maar uiteindelijk bereikte hij dodelijk vermoeid de eindstreep.

Maar bij het zien van Jupiter aan een schitterende sterrenhemel klaarde hij al op.
Een drankje, een bord warm eten en daarna een goede nachtrust maakten van hem weer de man zoals ik hem ken.



We hebben de hele dag aan één stuk door gebabbeld en vanmiddag zijn we ook naar Yvon( vandaag jarig) en Olivier geweest.



We gingen met de auto waarin ik maandag ook in mag stappen om naar Alphen te gaan.



Nu half zes is het tijd om met koken te beginnen.
Straks komt Wineke en wordt het gedrieën vast en zeker een gezellige avond.
Eventueel een kampvuurtje erbij.

Hier eerst nog een spreuk die iemand mij toezond.




Gezelligheid is ook mijn wens bij een smakelijk eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten