zaterdag 4 september 2021

Mocht weer bijdragen aan een gezellige markt.

 Het was wel even mopperen vanmorgen toen ik zo vroeg al en niet uitgeslapen mijn fiets op moest zoeken om al om kwart voor zeven in Lamastre te zijn.
Maar eenmaal met Wim in Chambon sur Lignon voelde ik me snel weer thuis tussen al die andere vroege vogels die waarschijnlijk nóg eerder het bed uit moesten.




Je ziet, Wim was al meteen klaar voor de show.







Daar liggen de nog uit te stallen spullen van één van de marktmensen.


Er waren al niet zo veel bezoekers  meer als tijdens de eerste twee edities, maar voor mij ruim voldoende. Bovendien vanwege minder kooplieden was het gemakkelijker een gat in de markt te vinden.
Ook weer fijn te ervaren dat de marktmeester die in Lamastre woont gecharmeerd is van mijn optreden.

Tegen kwart voor twee waren Wim en ik weer in Lamastre.
Ik moest nog boodschappen doen, maar het kleine winkeltje dat onafgebroken open is normaal gesproken was wegens omstandigheden vanmiddag dicht.
Tot half drie gewacht en in de grotere winkel gekomen bedacht ik dat ik wel weer eens spullen voor ratatouille zou kunnen kopen en Bruno en Wineke voor vanavond uitnodigen.

Een app gestuurd, maar tot een half uur geleden nog geen reactie.
Maar ze komen, lees ik net.
Daarom nu snel met de voorbereidingen aan de gang.
Eventueel komt er vanavond nog een aanvulling op dit verhaal.

Goedenavond vast.

HUP HOLLAND HUP ook, niet te vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten