vrijdag 10 september 2021

In afwachting van.......

 Kwart voor vijf nu.
Heel wat gedaan om het voor Harry een beetje leefbaar te maken hier.
Allereerst vanmorgen naar Lamastre gefietst om voor de fouragering te zorgen.
Morgen maak ik ratatouille voor drie mensen(Wineke komt ook). Vanavond voor het eten zorgen van de taxichauffeur en voor zondag moet er dan ook nog genoeg zijn.

Het was ongeveer net droog toen ik afdaalde. Goed dat het weer eens wat geregend had.
De restwolken staken mooi af tegen het landschap toen ik de met boodschappen geladen fiets weer omhoog trapte.



Bij terugkomst heeft iemand laten merken dat hij me op had willen zoeken. Het kon ook gewoon een leuke attentie zijn:




Ze stonden onder aan de weg, ik had ze bij vertrek uit de fietstassen gehaald.


De caravan waar de gast in komt te slapen had een jaar lang ongebruikt gestaan, dus was er flink wat stof te ruimen, plus heel oud meel dat nu eindelijk eens de deur uit ging.

Heb honger nu, tussen de middag vergeten te lunchen.
Zal ik al met koken beginnen?
Heb geen idee hoe laat de reiziger arriveert, maar ik denk vroeg.
Hij heeft sinds gisteravond niets meer laten weten.
We zullen het merken.
Ook vast smakelijk eten gewenst.

Nog enkele foto's van onderweg:




En deze wolk van nu kan er ook nog wel bij.



1 opmerking:

  1. Coucou Gérard
    Fijn zoals je over Jo schrijft
    Ik ben in Nederland tot eind sept, begin oct.kun je mee terug rijden.
    Sowieso elkaar op de boot zien. Liefs Stromatito

    BeantwoordenVerwijderen