dinsdag 22 maart 2022

Ageeth doet tuinwerk.

 Zeven uur in de avond. Ageeth doet tuinwerk.



Ze is volop in de weer met het overpotten van talrijke viooltjes.



De bedoeling is dat het er straks op de binnenplaats overal zo bloemrijk  uitziet als hier.





 Een goede afwisseling van het thuiswerk wat ze de rest van de dag deed op de computer.

Zelf heb ik mijn bezigheden beperkt tot het verder breien van mijn trui.




En ik heb nu het eten klaar.
Ook weer veel kranten online gelezen, zowel Franse als Nederlandse. De oorlog intrigeert me.
Het zijn spannende tijden.

Mijn duim doet het weer iets beter vandaag. Mijn lichaam is waarschijnlijk weer erg druk bezig geweest met het reorganiseren van mijn hand.
Het is toch wel een wonder hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Nog even, en dan gaan we eten. Ageeth verzorgt op dit moment het (nep)vleesgedeelte én......ze ruimt de tafel op, zodat we elkaar aan kunnen kijken tijdens het eten.

Een smakelijk eten is mijn wens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten