maandag 28 maart 2022

Vandaag kon ik er garen bij spinnen.

Gisteren naar huis gegaan onder andere omdat de grijze wol op was die ik meegenomen had.
In het zonnetje aan mijn spinnewiel draaien was een bezigheid die met negen vingers aardig lukte. Afgewisseld natuurlijk met het nodige hoofdwerk.




Het resultaat van vandaag is deze streng.



Die ligt nu inmiddels in zout water weer schoon te trekken.

Later op de dag bleek dat het zaag- en bijlwerk ook weer veel beter gaat.
Dat zo'n gekke wond door onzichtbare krachten verzorgd wordt is toch een wonder, waar je getuige van mag zijn.
Nu kan ik zachtjes weer gaan denken aan reisplannen.

Lopend op mijn veranda constateer ik dat het boompje dat in het meertouw groeit al blaadjes begint te krijgen.




Vanmorgen tijdens het ontbijt zag ik een konijntje zitten.


Iets achter het weggetje tussen twee palen in zit het konijntje.


Bij het ontbijt was er vandaag bosvruchtenthee te drinken. Mijn drinkglas was een bijna leeg jampotje waar verse zwarte thee in ging.





Minder goed nieuws is dat Ageeth nu ziek is.
Ze houdt me op de hoogte van hoe het met haar gaat.

Een fijne avond is mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten