zondag 20 maart 2022

Overleven.

 Vandaag was ik alweer blij dat de dag grotendeels pijnvrij verliep, terwijl dat vanmorgen bij het opstaan niet het geval was.
Ik bleef angstvallig op mijn duim letten, of de plek van de ontsteking niet dikker werd.
Maar wonderwel was op een gegeven moment de pijn weer weg en kwam het vertrouwen in genezing terug.

Veel activiteiten kwamen niet uit mijn handen. Afgezien van het wassen van meegenomen gesponnen wol  was ik al tevreden met gewoon zitten, lezen en puzzelen.

Ageeth die een later leefritme heeft dan ik is nu nog volop bezig met een grote afwas. Zij maakt er net als ik eerst een grote zooi van om daarna flink huis te houden.
Ze is vrij technisch aangelegd en heeft vanmiddag een luie stoel gerepareerd.



Ze heeft dozen vol goed gesorteerde moeren, bouten , sleutels en ander materiaal.


Daar kan ik nog eens een voorbeeld aan nemen.

Vanmorgen toen Ageeth nog niet op was ben ik in het dorp koffie gaan drinken, daar ik vergeten was hoe zo'n padmachine werkt. Inmiddels ben ik weer geïnstrueerd.
In het zaakje was het gezellig. Er werd geluncht en kinderen dartelden vrolijk rond. Dit kind was de brievenbus aan het onderzoeken.





Hondje Juny was en werd uitgelaten.





Maar thuis was ze heel snoezig.




Een goede nacht gewenst met inspirerende dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten