dinsdag 8 maart 2022

Hard tegen hart.

Als hart tegen hart botst kan het hard gaan.
Als de een niet snapt wat de ander in het vaandel draagt kan de emotie hoog oplopen.
Een plotselinge punt als de lijn verbroken is.
Liever heb ik dat alle lijnen heel blijven, maar dat is een illusie.
Gebroken en verbroken maar toch wel heel, op een andere manier.
Het lijntje met boven blijft het belangrijkste.

Een beetje onrust vandaag, gevoed door een discussie per telefoon werd gevolgd door een vredig middageinde.
Doel vandaag was om een klos donkere wol bij elkaar te spinnen . Dat is gelukt.


             Een schaap op een schaap.


De streng ligt nu in een emmer zout water en morgen komt hij er vetarm uit en na drogen kan ik dan met pand twee beginnen.

Behalve een uitstapje naar Maasbommel voor wat boodschappen ben ik vandaag weer op het terrein gebleven.



Onderweg stonden deze uitnodigende stoelen.






Vanaf thuis was vanmorgen deze grote zwerm meeuwen te zien.(of wat zijn het?)




    Ook op het land verzamelden ze zich. Zou het een "speciale operatie" zijn die ze voorbereiden?


Zojuist kreeg ik van mensen in Italië, vlakbij de St Bernard, een filmpje van een optreden van mij daar, twee en een half jaar geleden.
Ze hadden er een ander geluid bij verzonnen.


Wie weet brengt mijn fiets mij weer een keer naar de mensen hier en ook natuurlijk naar deze prachtige vallei .


Zonnige groetjes uit Alp(h)en voorlopig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten