vrijdag 25 maart 2022

Ageeth knipt me bij. Ontmoeting met Adri.

 Vanmiddag heeft Ageeth me kennis laten maken met Adri, een vriendin.
We hadden afgesproken bij Het Vierkantje, een gezellige eet- en drinkgelegenheid in het centrum van Berkel.
Ageeth heeft vroeger het kappersvak bedreven en had de hele week al wilde haren in mijn nek gezien.
De ontmoeting was voor haar aanleiding om me even bij te knippen.


En zo zaten Adri en Ageeth tegenover mij.



En hier zie je hoe betoverend Ageeth, rechts, is.

De ontmoeting liep aardig en morgen gaan we misschien naar Adri's vriend die een boerderij met paarden heeft.
Daar zal ik me wel thuis voelen, volgens Ageeth.

Rond zes uur heb ik de dames hier achtergelaten die nu daar aan het eten zijn en heb ons lieve hondje mee naar huis genomen.

Juny is zo'n dotje. Morgen komt Ageeths tweede hondje ook weer erbij, zodat het huishouden weer groter wordt.

Met mijn duim is het redelijk gegaan vandaag tot nu toe, maar het kan heel snel wisselen.
Ik denk er zelfs over om morgen met negen vingers accordeon te gaan spelen hier.

Een fijne avond gewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten