dinsdag 15 maart 2022

Duimblessure hinderde verjaardag bijna niet.

 Vannacht vroeg ik me nog af of ik niet alsnog vandaag op mijn verjaardag naar de dokter zou gaan. Dankzij een paracetamol had ik weinig last , maar je voelt m toch.
Maar vanmorgen toen de pleister eraf ging zag het er redelijk uit en met een nieuwe pleister had ik vandaag zo weinig last dat het verjaardagsgevoel overheerste en ik mijn gasten ontspannen kon ontvangen.



De mensen kwamen mooi verdeeld over de dag.
De eerste kwam rond tien uur, de laatste vertrok rond zes uur. 



En er waren natuurlijk heel veel appjes en ook enkele bellertjes.

Ageeth uit Berkel Rodenrijs had de mooiste inzending.


          Het lijkt hier wel of ik er zelf woon.



Het was acht uur dat ik bovenstaande schreef.
Toen ging de telefoon en stond Andries bij de loopplank samen met Ellen,zijn vriendin. Het was donker binnen en ze dachten dat ik misschien bij de buurman was........

De kaarsjes gingen aan en even later zaten we gezellig aan de thee en het gebak, dat mij als extra toetje ook wel paste.





En nu, tien uur ,lig ik in bed met een duim die weer meer zeer doet.
Toch maar in het sodawater ermee?
Speciaal nog aan Hanny gevraagd of ze het mee wilde brengen vanmorgen.
Morgen lees je wel hoe het afgelopen is.

    WELTERUSTEN 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten