zondag 13 maart 2022

Ai ai ai....de zaag schoot uit..... in mijn duim.

 Het kan niet altijd goed gaan, zei ik tegen André die ik mijn gewonde duim liet zien.
Ook hij vond het er akelig uitzien en had het over naar de dokter gaan.


Het resultaat van een uitgeschoten zaag.



Hij had me wel naar een weekenddokter gebracht als ik dat gewild had, maar zoals gewoonlijk was ik weer afwachtend om stappen te nemen als er iets mis is.
Ik volhardde in schoonzuigen van de wond, waar af en toe bloed uit kwam.
De pijn is verder wel meegevallen vandaag en voorzichtig ben ik weer kleine werkjes als breien en het dichtnaaien van een slaapzak gaan doen en af en toe een bijlslag op de gezaagde stukken hout.



En verder is het heel spannend hoe de reactie van de duim is.
Het meeste deel van de dag dacht ik dat de duim het zonder medische ingreep wel zou redden.

Maat toen ik even lag vanmiddag en nu ook weer voel ik de duim weer wat meer.
Benieuwd hoe ik de nacht ga doorbrengen en of de pijn niet nog erger wordt.
Morgen kan ik dan in ieder geval naar mijn eigen huisarts als bij het opstaan blijkt dat het slechter werd in plaats van beter.

Een rustige nacht is mijn wens.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten