zaterdag 26 maart 2022

Spelhervatting in Berkel Rodenrijs.

 Vanmiddag heb ik het er weer op gewaagd de accordeon ter hand te nemen.


Generale repetitie bij Ageeth vanmorgen.



In het altijd gezellige centrum van Berkel Rodenrijs deed ik aan spelhervatting, na twee weken niks.
Het ging, en de mensen reageerden goed, maar het was voor mij toch afzien met negen vingers, waarbij ik uit moest kijken de duim niet verkeerd te raken.
Het " Hand in hand, kameraden" hielp om de Rotterdammers te paaien.
Ik ben onder andere naast een ouderwets stamcafeetje gaan staan waar ik prompt door een terraszitter werd gevraagd om "Het kleine café aan de haven" te spelen, terwijl hij een briefje in de koffer deed dwarrelen.
Ondertussen kwamen er ook  stadswachten langs die het allemaal lieten gebeuren.
Lang hield ik het niet vol  met waarschijnlijk meer valse noten dan normaal vanwege het onhandige gedoe.




Na boodschappen gedaan te hebben was ik blij even te kunnen liggen in de zon. Juny dacht er hetzelfde van.






Inmiddels is het tien over acht. Ageeth kijkt naar het journaal en ik wil het ook allemaal weten over de situatie in Oekraïne.
Dus ga ik me bij haar voegen.

Een vreedzame avond is mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten