donderdag 10 maart 2022

Houd moed,houd moed, het komt (n)ooit weer goed.

 Een vriendin van mij zei altijd voor de grap: " Houd moed, houd moed, het komt NOOIT meer goed".
Maar nu kan ik er serieus aan toevoegen dat het OOIT weer goed komt.
Want zie, een teken in de hemel van Kiev, de stad waar de hele wereld vol afschuw en angst op gericht is dezer dagen.


 
Een engel zie ik erin die naar ons knipoogt.
De duivelse machten doen hun werk op aarde, zoals de Apocalyps, de Openbaring van Johannes beschrijft.
Het gaat allemaal nog veel erger worden ook.
Maar laten we niet vergeten dat dit allemaal tijdelijk is. Uiteindelijk wordt alles veel beter dan dat het nu is.

Zo is mijn geloof en daarom was ik blij met bovenstaande foto die een vriendin mij stuurde.

Daarnaast was ik bezig geweest om van de oostelijke houtwal nóg meer een puinhoop te maken.


De nog enig overgebleven spreuk vertelt over houvast aan de aarde, maar die aarde bibbert ook en zoals mijn houtstapel worden meer bouwwerken platgegooid.

Het is allemaal nodig om weer nieuwe en stevige bases te bouwen, zoals hier:



Het eten was allemaal op,dus ik moest er op uit om boodschappen te doen, hoewel niet veel zin.
Maar in Beneden Leeuwen trof ik een supermarkt met een overvloed aan levensmiddelen. Niet overal in de wereld is wat voor ons vanzelfsprekend is dat daar ook.



De groetjes van deze narcissen die ik onderweg tegenkwam.

Fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten