maandag 21 maart 2022

Buiten in de zon op de binnenplaats van Ageeth.

 De dag speelde zich voornamelijk buiten af op de met plantjes bezaaide binnenplaats van Ageeth.
De zon scheen uitbundig en zowel de hond Juny als ik hebben uitgebreid zonne-energie opgedaan.



Ageeth heeft af en toe ook lekker gezeten, maar ze moest ook werken, thuiswerk achter de computer.

Uit de rijk gevulde bibliotheek van Ageeth heb ik wat boeken bekeken.



Dit opmerkelijke schilderijtje, dat in de kamer hangt spreekt me aan vanwege die kernachtige uitspraak.



Dit vrouwtje waakt over mijn in aanbouw zijnde trui.

Wel had ik de hele dag mijn duim gevoeld en dat geeft mij een gevoel van onzekerheid.
Tenslotte toch maar weer eens na drie dagen een pijnstiller genomen.
Een wonder op zich dat zoiets de pijn kan verdrijven.
Zal het echt goed komen?

Ondertussen staat nu het eten op. Niet zoals thuis op een vuurtje, maar op een heus gasfornuis.

Een mystiek zonnetje vanuit het oosten van het land wenst u een prettige avond.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten