woensdag 9 maart 2022

Houtmuur afgebroken. Alles ligt nu droog binn

Jarenlang was deze houtwal de oostelijke begrenzing van mijn domein.



Maar vandaag besloot ik plots om het kurkdroge hout naar binnen te brengen.
Nu ziet het er zo nog uit.



Er komt een nieuwe stapel voor in de plaats van vers hout dat nog op de kant ligt.
Mijn badkamer is nu weer volledig  benut.



En de gasten die blijven slapen hebben iets om tegenaan te kijken.



Ook heb ik vandaag mijn nieuwe zonneoplader getest.
Hij laadt onvoldoende vind ik.  Vergeleken met de vorige die ik had ,die niet meer functioneert gaat het maar half zo snel .
Proberen een betere te vinden nu het reisseizoen weer aangebroken is.



De warme maaltijd is een verzameling van de restjes van de laatste dagen.
Ga ik nu aan beginnen.

Fijne avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten