maandag 15 mei 2023

Ageeth en Marjolein hebben mij samen geknipt. Ook de hondjes zijn weer van hun vacht verlost.

 Goedenavond.
Vandaag heb ik mijn beloofde knipbeurt gehad. Zowel Marjolein als Ageeth hebben zich over mij gebogen.


Marjolein in actie.


Ageeth vat even haar oude beroep weer op.

Ze zijn al met al zeker een half uur met me bezig geweest en daarna zag ik er als volgt uit:

Veel mensen vinden het zo mij beter staan, waaronder Ageeth.

Even later is Ageeth  doorgegaan met knippen en heeft ze haar hondjes geschoren.







Op de status van Whatsapp zie je hoe ze dat doet.


Wat niet op de status staat is dat even later ditzelfde hondje er ineens genoeg van kreeg en Ageeth in de vingers beet. Een luide schreeuw, een fel bloedende vinger, een hondje dat van schrik weg liep......Maar ze hebben het toch weer goed gemaakt en het bloeden is ook opgehouden.

De zon heeft maar een beetje geschenen vandaag en we zijn  weer begonnen aan de dag met zijn drieën in het tuinhuisje bij de warme kachel. Maar vanaf elf uur was het buiten aangenaam. Marjolein heb ik laten zien hoe je armbandjes moet knopen, maar het is voor haar te veel gepriegel. Ook heeft ze de accordeon ter hand genomen. 




We zijn vanavond gezamenlijk naar de blogplek gelopen. Hier hebben Marjolein en Ageeth ook wat administratie gedaan.

Meteen een wandeling, ook voor de hondjes.

Ze zijn al een tijdje weg inmiddels, en ik ga ook ongeveer, want aangenaam is het niet. Er staat weer een koude noordenwind. Op Les Costilles heb je die niet, maar daar maak ik straks toch de kachel weer aan.

Spreuk van de dag.


C'est le ton qui fait la musique.

Het is de toon die de muziek maakt.

Dit keer precies dezelfde bewoordingen in beide talen.

Fijne avond.

B o n n e  S o i r é e .


Geen opmerkingen:

Een reactie posten