maandag 22 mei 2023

Onweer tijdens blog.

 Het is tijd om de blog te schrijven, maar sinds een uur is er onweer in het land. Neem me niet kwalijk als dit een chaotisch verhaal wordt. Ik schrijf namelijk in het klad een kladblog dat straks in een droog moment wordt verzonden als ik snel naar de blogplek fiets.

Vandaag ben ik eerst verder gegaan met opruimen. De kastjes onder het aanrecht waren ingestort en zijn nu weer gerepareerd en ordelijk gevuld met schone spullen. Alles ging in de afwas.


Welgeteld negenenveertig borden.







Hierbij heb ik de inventaris eens opgemaakt en ik kwam tot in totaal negenenveertig borden. Ik kan dus wel een chambre d'hôte beginnen hier.
Vanmiddag drie pompoenplantjes gezet en de gaten waar ze in staan bemest met wat ik gisteren vanaf de blogplek meegenomen had in een emmer.




Ook is er weer een bak met petunia's gevuld.

            Spreuk van de dag

Le bois tordu fait du feu droit

Krom hout geeft recht vuur 


Nu, acht uur, doe ik mijn jas aan en ga een poging wagen tussen de hoosbuien door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten