woensdag 10 mei 2023

Marjolein en Ageeth zijn gearriveerd.

 Goedenavond.
In een koude wind zit ik hier te blauwbekken op de blogplek, Ageeth en Marjolein heb ik even achtergelaten in de zooi, zoals ze het zelf noemen. Ze hebben namelijk zoveel spullen meegenomen dat de caravans daar te klein voor zijn. Het was daarom meer dan noodzakelijk dat ik ruimte gemaakt had.
Maar ze zijn er en de twee hondjes June en Tinus ook.


Ageeth.



Ageeth brengt verlichting mee voor mij.
Op de status van Whatsapp wordt dit toegeLICHT 


En hier heb je Marjolein.


Hondje June


Tinus.

In eten hadden de gasten wel trek. Voor Ageeth had ik prei met aardappelen klaargemaakt en Marjolein en ik hadden de rest van de  ratatouille op, die ik bewaard had.

Ik ga er gauw vandoor want het is hier bibberen van de kou. Maar eerst nog een nieuw gezegde.

Spreuk van de dag.

Wat je weggeeft verlies je niet.

Hiervan is er in het Frans iets wat er op lijkt.

Ce que l'on donne fleurit
Ce que l'on garde pourrit.

Letterlijk zegt dit dat iets wat je weggeeft gaat bloeien, en iets wat je houdt gaat verrotten.

Een gezellige avond is mijn wens.

B o n n e   S o i r é e 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten