vrijdag 12 mei 2023

Marjolein in de tuin bezig, Ageeth in de hoofdcaravan aan het soppen. Nu kachel aan in hoofdcaravan.

 Goedenavond. Voor de verandering sta ik nu onder de regendruppels te typen. Toch ziet de lucht er niet zo uit als dat het flink gaat regenen.
Vandaag zijn de dames nogal actief geweest.
Marjolein en ik zijn in het stukje tuin bezig geweest waar tomatenplanten moeten komen en hebben er het gras uitgehaald waarmee het tuintje overwoekerd was.

Op sommige plekken moest de schop eraan te pas komen.

Ageeth wilde graag schoonmaken en heeft de hele badkamer een beurt gegeven, nadat ik die zelf voordat ze kwamen ook al voor mijn gevoel zeer netjes gemaakt had. Nu blinken  de wanden en de spiegels en het plafond is ook schoner. Ageeth liet me zien hoe een deurklink eruit zag voor het schoonmaken ervan en erna.



Op de status van Whatsapp zie je de dames in actie.

Het eten mocht ik vandaag weer verzorgen en het werd dit keer een ratatouille met kikkererwten en geen witte of bruine bonen die Ageeth niet lust.

De ingrediënten voor de ratatouille liggen op tafel klaar.

Vanmorgen was de kachel weer aan in het tuinhuisje bij afwezigheid van zon en hebben we weer knus bij elkaar gezeten. 


Met zijn allen in het hondenhok, zo leek het wel.


Maar nu brandt de houtkachel in de hoofdcaravan. Ageeth en Marjolein zitten er nu lekker warm terwijl hier de regendruppels weer beginnen te vallen.
Teken voor mij om dit schrijven te beëindigen en me bij hun te voegen.

Spreuk van de dag.



Petit à petit l' oiseau fait son nid.

Ik weet zo gauw geen Nederlandse versie. Het betekent dat de vogel langzaam maar zeker zijn huis bouwt.




Houdoe, ik ben weg voordat de smartphone verdrinkt in de nattigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten