vrijdag 19 mei 2023

Iriscopist Wim op bezoek. Blog schrijven met hondje op schoot..

 Goedenavond.
De vriendinnen zijn er vandoor en hebben mij even achtergelaten met ( de zorg voor) de twee hondjes. Ik heb ze maar meegenomen naar de blogplek.
Schrijven met een hondje op schoot is niet erg gemakkelijk. En met twee hondjes al helemaal niet.


June op schoot.

Terwijl ik schrijf springt de andere hond Tinus namelijk erbij op.




Moeilijk om ze allebei ook nog aandacht te geven, maar het is natuurlijk wel erg vertederend zo.

Vandaag kwam Wim ons opzoeken. Hij was weer heel enthousiast aan het vertellen over allerhande spirituele ervaringen.




 Ook had hij Ageeth en Marjolein in de ogen gekeken met zijn loep en er de iriscopie op losgelaten.



Natuurlijk ging hij ook weer de grapjas uithangen.



Op de status van Whatsapp zie je bewegende beelden.

Maar in grapjes maken kan ik ook wel meedoen. Hier lig ik in de mand van June en het hondje is er ook bij komen liggen.

Door de dames worden mij ondertussen crackers aangereikt.



Ook heb ik wat gevonden ter versterking van mijn oren.

In plaats van een apparaatje kan ik ook de zojuist uitgezaagde handjes van Marjolein nemen.

Ageeth schrijft nu dat ze eraan komen. Dan laat ik het hier nu bij voor vandaag.

Lied van de dag.


Le café des trois colombes



Het kleine café aan de haven.

Het welbekende lied van Vader Abraham heeft ook een versie in het Frans. Letterlijk is de titel: Het café van de drie duiven.
De inhoud komt in grote lijnen overeen.

Tot ziens.

Au revoir.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten