zaterdag 20 mei 2023

Vanmiddag was iedereen aan het schilderen. Nu inpakken auto. Morgen vertrekken mijn gasten.

 Goedenavond.
Op de schopstoel weer, want het regent af en toe. Dat is lastig voor de blogschrijver en ook voor Ageeth en Marjolein, die hun auto aan het inpakken zijn voor de grote terugreis morgen.
Ze willen heel vroeg vertrekken, want proberen in één dag de elfhonderd kilometer te volbrengen.
Op de valreep hebben mijn gasten nog hun schilderspullen voor den dag gehaald vanmiddag en zijn we alle drie creatief bezig geweest.


Ageeth heeft een boom opgezet.


Marjolein laat een heel landschap achter.


Ik heb de handen van Marjolein verzorgd.

De gasten hebben een hele fijne tijd gehad met mij, zo vertelden ze het tijdens onze laatste gezamenlijke maaltijd van salade, rode bieten en aardappelen.

Vanmorgen zijn we naar Lamastre geweest waar elke zaterdag een kleine biologische markt is. Het was er uiterst gezellig met veel mensen en mijn muziek viel weer in goede aarde , zoals ik ge(ver)wend ben de laatste tijd.

Ik hou gauw op want het begint door te regenen. Alle bloglezers krijgen de hartelijke groeten van..........



.............Marjolein en van...........




............... Ageeth.


Spreuk van de dag.

Qui ne boit jamais d'eau ne goûte pas son vin.


Ik ken hiervan geen Nederlandse tegenhanger, maar vertaald betekent de spreuk dit:

Wie nooit water drinkt kan ook zijn wijn niet proeven.

B o n n e   S o i r é e .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten