zondag 8 oktober 2023

Hanny en Erik kwamen. Ageeth is zojuist weer huiswaarts gegaan. Geen beter gehoor helaas.

 Goedenavond. Vanmiddag zijn ook Erik en Hanny gekomen en aanvankelijk hebben we met zijn vieren boven in de stuurhut gezeten en koffie gedronken. Het was helaas voor mij even inspannend als anders om aan het gesprek deel te nemen, ondanks dat ik de apparaatjes in mijn oren had. Ze zorgen wel voor harder, maar niet voor duidelijker geluid. Op een gegeven moment heb ik ze maar uitgedaan en toen leek het zelfs beter te gaan. Zal het ooit goed komen? Ik heb er een hard hoofd in.
Een en ander draagt er toe bij dat ik al een tijd lang niet in mijn hum ben. 
Hanny kreeg het wat warm, en toen zijn zij en ik buiten gaan zitten. Het lukte me om tegenover haar mijn ongenoegen een beetje onder woorden te brengen.  Erik en Ageeth bleven boven en hadden  elkaar veel te vertellen. Ik schreef gisteren 
al dat die twee ooit een relatie hadden en dat ik via Erik aan Ageeth ben gekomen. Leuk dat ze elkaar nu bij mij weer ontmoetten. 




Rond zeven uur heeft Ageeth haar terugreis weer aanvaard. Toen ze haar auto in aan het pakken was kwam ze nog even in gesprek met mijn buurman Ton.



In principe kom ik eind van de maand naar haar en dan pas ik een weekend op een van haar hondjes.



Spreuk van de dag. 



Niets is blijvend, behalve de verandering. 






Dag dag, tot morgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten