zaterdag 28 oktober 2023

Mooi gespeeld in centrum Berkel. Goed geslapen met hondje in bed.

 Goedenavond. 
De zoveelste wandeling met Juny is achter de rug. De meeste zijn kort geweest vandaag,  deze was iets langer. Tja, met een hondje leven is anders en heeft ook zijn charme. Ik zag er een beetje tegenop,  vooral omdat Juny ook gewend is bij het vrouwtje in bed te slapen. Maar dat viel afgelopen nacht reuze mee.
 Morgen komt Ageeth alweer thuis,  maar het had voor mij best een week kunnen duren. Haar yogaweekend is nu in volle gang en ze heeft het zo te lezen goed naar haar zin.




Als ik hier de deur uit stap ben ik zo in het centrum van Berkel,  waar het goed spelen is. Vanmorgen ben ik een uurtje bezig geweest en vanmiddag,  op een andere plek anderhalf uur.


De plek waar ik vanmiddag stond, op een bruggetje.



Een jonge toeschouwer,  die heel lang in mijn buurt te vinden was.




Vanaf de brug mijn uitzicht op het winkelstraatje. 

De laatste tijd registreren mijn oren de muziek weer beter, dus had ik zelf ook meer plezier van de vrolijke noten die ik liet weerklinken. En het was ook weer fijn te merken aan de mensen dat ik iets gezelligs teweeg kon brengen. Sommigen zeiden dat ook."Fijn dat je er bent", was een reactie van iemand.
Een kindje wilde wat zeggen. "Ja, zeg het maar", hoorde ik de moeder zeggen.
"Je hebt een hele mooie muts", zei het meisje.



Regelmatig krijg ik daar opmerkingen over, vanmorgen ook en dinsdag eveneens in Oss. Het grappige is dat Ageeth,  toen ze afgelopen zomer bij mij in Frankrijk was, deze voor mij gevonden heeft op de markt van Lamastre, voor één euro. Hij past precies bij de meeste truien die ik erbij aan heb.
Fijn dus, dat er wat dat betreft weer muziek zit in mijn bestaan. En hopelijk zet dat door. Daarnaast had ik vandaag toch ook weer periodes dat ik me lichamelijk niet goed voelde. Dat duizelige kwam dan weer terug, echter niet voor langere tijd.

Op de status van WhatsApp komt Ageeth thuis van eventjes weggeweest. Dat was gisteren.  De hondjes weten van gekkigheid niet hoe ze dat moeten vieren. 






Spreuk van de dag. 



De kracht van iemand zit in de manier waarop hij met zijn zwakte omgaat.





Hangt buiten aan de muur op de binnenplaats van Ageeths huis. Heb ik ooit voor haar geschilderd. 


F i j n e   A v o n d  .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten