vrijdag 27 oktober 2023

Hond in de pot? Nee, hond in bed! Ageeth vertrokken voor het yogaweekend.

 Goedenavond. De schemering valt in Berkel Rodenrijs. Ageeth is vertrokken voor een yogaweekend in de provincie Zeeland. Mijn oppashondje ligt ergens in een mandje en ik heb mijn eten ongeveer gaar. Spruitjes met aardappelen, boter en zout. Niet klaargemaakt op een vuurtje, maar op een gasfornuis.


Koken op gas lukt me ook nog.



Juny krijgt ander eten.




Voedzame lekkernij voor de hond. 


Er zal vanavond geen sprake zijn van een hond in de pot. Echter wel: Een hond in bed!
Juny is namelijk de laatste tijd gewend om bij Ageeth in bed te slapen. Het zal waarschijnlijk er op uitdraaien dat ze pas tevreden is als ze straks bij mij slaapt. Daar zie ik wel tegenop. Ik ben gewend om alleen te liggen.  Bovendien zijn de nachten voor mij de laatste tijd niet zo gemakkelijk.
Het andere hondje Tinus heeft Ageeth vandaag naar een logeeradres gebracht. Twee hondjes vonden ze daar te veel, omdat Juny nogal bewerkelijk is. Vandaar dat Ageeth mij gevraagd had om op te passen. 
Gisteravond heeft ze eerst nog Tinus onder handen genomen met haar trimapparaatje.






Het hondje onderging het allemaal heel rustig en af en toe kwam het tongetje uit de bek. Zo schattig. Het filmpje staat op de status van WhatsApp. 

Gisteren schreef ik over mijn bezoek aan het zogenaamde brandweerhuis. Vandaag heb ik er een foto van gemaakt. 




Het huis is drie dagen in de week te betreden,  vandaag niet.

Inmiddels is het kwart voor acht en zometeen ga ik Juny voor het laatst uitlaten vandaag. 



Te lezen in de garderobe van Ageeth:

Spreuk van de dag 


Elke reis begint met een enkele stap.







T o t    M o r g e n. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten