vrijdag 6 oktober 2023

Ageeth gearriveerd met de hondjes. .

 Goedenavond. 
Ze is er, Ageeth. 




En ook haar hondjes June en Tinus. Het heeft wel wat langer geduurd dan de verwachting was. Maar zo gaat het. Ze kwam vanmorgen nog van alles tegen wat ze nog even wou doen en ook had haar TomTom niet de gerichtste weg gevonden voor haar. Met haar eigen woorden:"De routeplanner stuurde me via Timboektoe Oost".
Maar tegen kwart voor zes kwam haar auto door de poort die vanaf half drie al open stond.
Schattig om ook die hondjes June  en Tinus weer terug te zien. Pietje kwam er al meteen op af gerend en moest het ontgelden bij de hevige blafpartijen van die kleine keffertjes. 




June en Tinus gaan aan boord.



En nu Ageeth nog.

Op de status van WhatsApp is de entree van het drietal te bekijken. 

Al vrij snel ben ik daarna begonnen met het opwarmen van de helft van de gisteren gemaakte ratatouille. 



Inmiddels staat er een mooie lamp op tafel die Ageeth voor me heeft meegebracht.




 Daar ben ik blij mee. Ik was al bang dat we vanavond helemaal geen verlichting zouden hebben, want mijn kaarsen waren op en elke keer als ik boodschappen ging doen deze week vergat ik nieuwe te kopen.  Daarom had ik Ageeth gevraagd of ze wat mee wilde brengen.  Dat deed ze, maar bovendien ook deze lamp. Een leuk radiootje kan ik ook  van haar overnemen.
Het is negen uur in de avond, dus alweer lang donker.


Uitdrukking van de dag(Frans).


Avoir le vent en poupe.


De wind in de rug hebben. 

( Letterlijk: De wind in de achtersteven hebben).


Ageeth en ik wensen u een prettige avond en morgen.......gezond weer op.






D o e o e o e i i i i.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten