zaterdag 7 oktober 2023

Ageeth actief als kapster.

 Goedenavond. 
Ageeth zit naar de race te kijken waarin Verstappen hoge ogen moet gooien. 
Zelf volg ik dat niet zo. Ik vind voetbal interessanter en daarbij ook de typetjes mensen die daar figureren, in het bijzonder de trainers die regelmatig in beeld komen.
Met Ageeth hebben we vandaag ook weer de nodige bespiegelingen gedaan over mensen die wij kennen en onszelf.
Wij zullen elkaar een jaar of dertig kennen onderhand en de eerste ontmoeting is destijds georganiseerd door Erik, die toen een relatie met haar had en haar eens meenam naar een persoon, die niet in het rijtje paste van andere mensen waar hij mee omging. Ageeth weet zich nog te herinneren dat ik zei met haar eindelijk weer eens een persoon te ontmoeten waar ik een diepgaand gesprek mee kon voeren.
Het grappige is dat Erik morgen op bezoek komt en dat de twee elkaar nu ook weer ontmoeten.
Vanmiddag zijn we trouwens even op bezoek geweest bij Sjaantje en André en daar hebben we het ook niet over koetjes en kalfjes gehad.

(Van Ageeth hoor ik ondertussen dat Verstappen naar plaats drie is opgeklommen)

Ageeth heeft vroeger het kappersvak beoefend. Haar vingers jeuken altijd als ze mijn hoofd ziet.  Ook nu wilde ze mijn kop weer fatsoeneren,  en dat mocht natuurlijk. Hoewel ik een maand geleden nog onder het mes ben geweest bij Jan vond ik het prima dat ze mijn haren weer een maandje korter maakte.


Op de status van WhatsApp  staat een actiefilm.


Nu een vreugdekreet uit Ageeth: Verstappen is wereldkampioen! Drievoudig zelfs.
Het was natuurlijk ook weer heel gezellig met de hondjes. Af en toe hoor je een van hen rare geluiden maken, waar dan gymnastische bewegingen bij horen. June werd net weer normaler toen ik onderstaande foto maakte. 


De spreuk die op het rode bordje staat is de.........

Spreuk van de dag. 


Het leven is een grap, alleen  begrijpen we die nog niet. 



Namens de hondjes wensen wij u een romantische avond.





G r o e t j e s   v a n  A g e e t h  e n  G e r t .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten