zondag 19 november 2023

Rustige dag voordat er morgen 68 kilometer gefietst moeten worden. Wandelen in Duitsland.

 Goedenavond. Het laatste avondmaal heb ik zojuist met Hans genuttigd. Morgen stap ik weer op de fiets in westelijke richting. 




Deze engel blijft hier, maar kan tegelijkertijd mij ook onder de vleugels nemen morgen, Deze vleugels hebben een grote reikwijdte. Ook heeft Hans voor mij een kaarsje aangestoken.



Om precies te zijn moeten er morgen achtenzestig kilometer afgelegd worden om te belanden in Wesepe, het dorpje waar Narda woont.




Ik moet rekenen op zes uur fietsen, en niet wat ze bij Google Maps verwachten van een gemiddelde fietser. Waarschijnlijk wordt er geen rekening gehouden met een forse tegenwind die je normaal in de richting oost-west kunt verwachten. 
Vooruitgaand op de te verwachte inspanningen werd het vandaag een rustige dag. Het tweede pand van mijn trui is afgekomen.


Op de status van WhatsApp zie je mij breien. 




Hans heeft ook deze foto gemaakt.




 Hij heeft hem tevens opgestuurd  naar Colombia, naar de nicht van de schrijver Gabriel Garcia Marquez, die hij over enkele weken  daar zelf gaat ontmoeten.

We hebben vanmorgen gewandeld in een bos net over de grens in Duitsland. 


Hallo allemaal!


Fotograferen is een vak apart, dat Hans verstaat.




We namen onder andere waar dat vele bladeren reeds van de bomen zijn gevallen en constateerden het volgende:


Uitdrukking van de dag. 



Bomen verliezen hun bladeren, maar geven kleur aan het gras.


Een prettige avond is mijn wens.






D e   g r o e t j e s   v a n   H a n s .










 

1 opmerking:

  1. Fijne veilige tocht morgen! Hopelijk minder nat en minder wind 🍀

    BeantwoordenVerwijderen