zondag 26 november 2023

Bezoek van Erik. De mouw krijgt een veelkleurige V als motief.

 Goedenavond. Een uurtje geleden is Erik weer weggefietst. Op zondag is hij misdienaar in de kerk van Lith. Als ik dan thuis ben en hij heeft daarna geen andere plannen komt hij gezellig bij mij in het café op het water.
Net als de vorige keer gaf de pastoor hem een pakket snoepgoed mee.



Dit is wat er nog zo'n beetje van over is.
We hebben bedacht om hem daarvoor iets tegenover te stellen en we kwamen op het spreukenbordje dat al een tijdje boven mijn achterdeur hangt. Er niet aan gedacht om er nog een foto van te maken maar de tekst is....


Spreuk van de dag. 



Ik geloof heilig in God.


Of deze in de kerk komt te hangen betwijfelen we, maar hij zal het best kunnen waarderen. Misschien komt hij ook wel een keertje mee naar hier. 
De eergisteren gewassen spullen moesten nodig uitgespoeld worden en ze hangen de hele dag in de regen nóg frisser te worden.







Ondertussen is een grote veelkleurige V een motief geworden voor op de mouw van de trui.

De mouw( rechts) naast het voorpand.

Op de status van WhatsApp komt vandaag een filmpje dat ik gisteren in Uden gemaakt heb van een aan mijn neus voorbij trekkende fanfare.
Zometeen kijk ik weer even naar voetbal op deze smartphone-televisie. 
Een genoeglijke avond is mijn wens.


T o t   m o r g e n  .
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten