dinsdag 21 november 2023

Na onderhoudende ochtend bij Narda naar Bert gefietst.

 Goedenavond. Nu weer in Zutphen bij Bert. 
Morgenochtend rijden we in zijn auto met al mijn spullen inclusief fiets naar Oss. Bert heeft er een afspraak met de tandarts en ik ben dan bijna thuis.
Om van Wesepe naar Zutphen te fietsen kostte weinig moeite. De wind was merendeels in de rug en de afstand was maar een kleine dertig kilometer. 
Maar daarvoor hadden Narda en ik een onderhoudende ochtend. Narda begrijpt wel mijn frustratie over mijn minder goed kunnen functioneren in de mensenwereld omdat het luisteren zoveel inspanning kost. Ik ben een mensenmens en dan is het erg dat ik bepaalde ontmoetingen niet meer aan durf te gaan omdat mijn oren niet goed werken.
Deze week, en misschien morgen al, wil ik een afspraak maken met een andere audicien in Oss en dan is er hoop dat hij apparaatjes heeft die beter bevallen dan die ik van Specsavers op proef had.

Rond één uur namen we afscheid van elkaar en fietste ik eerst naar Deventer om eventjes in de gezellige binnenstad te vertoeven alvorens weer door te rijden naar Zutphen.
Grappig vond ik dat er een fiets stond met dezelfde fietstassen als de mijne. Mijn fiets ernaast gezet en dat leverde dit plaatje op.

 




De Hema heb ik er opgezocht om bij een kopje koffie een stel krentenbollen te nuttigen als lunch.





Voor vanavond stond er bij Bert pompoen uit eigen tuin op het menu.





In die andere pan zit rijst en daar links een bak salade.



Terwijl Bert boven wat administratie aan het doen is zit ik lekker bij de warme kachel. 




Zometeen, als we beiden ons huiswerk gedaan hebben is het tijd voor een kopje thee, gelardeerd door een door mij meegebracht nagerecht. 




Uitspraak van de dag. 
(gevonden aan de muur bij Narda,  van Loesje)

Bij jou kan ik zo lekker niemand anders zijn






Een prettige avond gewenst en.......


T o t    M o r g e n  .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten