woensdag 22 november 2023

Weer terug op mijn drijvende honk. Afspraak gemaakt bij audicien Van Boxtel in Oss. Op 17 januari pas plek.

 Goedenavond. Het tourneetje is voorbij. Zoals afgesproken bracht Bert me vandaag naar Oss met fiets en al. Hij moest naar de tandarts en ik ben een afspraak gaan maken bij Van Boxtel,  een audicien in Oss die als goed bekend staat. Alleen is gebleken dat ze dit hele jaar al volgeboekt zijn. Op 17 januari pas kan ik komen. Heb me wel opgegeven maar weet nog niet of ik er zo lang op ga wachten. In Beneden Leeuwen is er ook een die alleen maar aan oren doet.
Na wat aangelummeld te hebben in Oss(   Hema en friettent) ben ik naar mijn boot gereden,  die ik acht dagen niet meer betreden had.
Meteen de kachel aangemaakt en dat is ook weer fijn om mijn eigen huiselijkheid te beleven na de vele gastadressen die ik gehad heb.
Voor we vanmorgen rond half elf vertrokken had ik eerst nog wat foto's gemaakt van de binnentuin bij Bert. Die straalt uit wat zijn overleden vriendin Marjolein er in heeft gelegd met heel veel creativiteit,  zoals ze ook het huis ingericht heeft. (Zie blog van 15 november)


















Afgelopen zondag was er markt in Romans, in Frankrijk,  waar ik als ik daar ben regelmatig speel en waar Wim trouw elke zondag met zijn geneeskrachtige stenen  en kruiden staat. Er was weer een folkloristisch gebeuren omheen gebouwd met dansen in klederdrachten van verschillende volkeren. Iets waar ik zelf ook eens getuige van was. Wim heeft vanuit zijn stand een filmpje ervan gemaakt wat op de status van WhatsApp staat.


Een fragment eruit. 


Spreuk van de dag. 


De beste stuurlui gaan het schip in.





Een prettige avond nog.


K i e s   k e u r i g .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten