maandag 6 november 2023

Halsbrekende toeren uitgehaald. Vergeefs geworsteld met inzetten gehoorapparaatje.

 Goedenavond. 
Het was vanmorgen eerst een heel gestoei met een gehoorapparaatje, dat ik er maar niet in kreeg, maar daarna werd dat gevolgd door worsteling met veel zwaardere materie.
Ik ging even bij André kijken, die bezig was met zijn ingestorte terras.

Zo lag het terras er gistermorgen bij.





 Het bleef niet bij kijken, het werden levensgevaarlijke acties om te proberen dat plateau met behulp van een kettingtakel omhoog en aan wal te krijgen. Het risico om in het water te glijden wilde ik koste wat kost beperken en dat is mij uiteindelijk gelukt. André gleed op het laatst wel helemaal richting het diepe. Liggend tussen palen in kon hij zich nog net boven water houden. Met touwen die we hem aanreikten zijn Sjaantje en ik erin geslaagd om de dappere man van bijna 81 in veiligheid te brengen. 
Een groot deel van het karwei hebben we gedaan. Rond drie uur ben ik weer even verder gegaan met mijn breiwerk,





wat mij beter ligt en waar ik vanmorgen rustig mee bezig was tot ik vergeefs met het apparaatje aan de gang ging, wat me zeer irriteerde. En dat, terwijl ik morgen ook moet weten wat ik doe met de apparaatjes van Specsavers,  die ik er wel in kan krijgen,  maar die niet echt tot beter horen leiden voor mij.
Voorafgaand aan  de afspraak van drie uur bij de audicien ga ik morgen waarschijnlijk weer spelen op de markt van Oss.


Spreuk van de dag 




Het uitzicht uit zich in inzicht. 







Zoals je ziet bevind ik me niet in een uitzichtloze situatie. 
Op de status van WhatsApp kunt u meegenieten van het uitzicht hier.


T o t    M o r g e n. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten