zondag 28 april 2024

Bomengroei op mijn touwen. Erik is geweest.

 Goedenavond. 
Een boom heeft zich geworteld in een van mijn touwen. Ik heb er vandaag eens een foto vsn gemaakt. 








Zelfs twee foto's en ook staat er een filmpje van op de status van WhatsApp. 

Vandaag is Erik geweest en we hebben onder andere flink nagedacht over twee puzzels. Maar zelfs met oploskoffie hebben we lang niet alles tot een goed einde kunnen brengen. 


Terwijl ik muziek sta te maken zet Erik zijn denkhoofd in werking. 

Er trokken ook een heel stel antieke auto's voorbij, die allemaal de pont over gingen.








De auto hiervoor hoorde daar niet bij, die is van André. 

 
Zeker een uur lang bleef de aanvoer van
 oldtimers duren.

Er kwam ook nog een fietser op een soort tandem naar de Maas gereden. Komisch. 





Mijn vuurtje bracht me zojuist weer twee borden lekker eten.


Vanuit de hoogte bezien. 

En zo viel de avond hier zojuist in.






Vraag van de dag.


Is er leven na de dood of.......
Is er dood na het leven?




Morgen gezond weer op.


W e l t e r u s t e n. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten