dinsdag 23 april 2024

Het gemiste groene bolletje katoen lag thuis. Oefenen met oortjes, morgen naar audicien. Een kraai als paalzitter.

 Goedenavond. Het zonnetje scheen lekker en de noordenwind spaarde het voorplateau van de boot, dus kon ik daar lekker zitten en onder andere breien. Het groene bolletje dat ik op reis zo miste was gelukkig niet verloren geraakt. Gewoon vergeten mee te nemen. Nu kon ik de draad dus weer oppakken.


Het bolletje op een gekregen Franse brief.



De nieuwe stand van zaken na vandaag. 

Morgen is de afspraak met Eveline de audicien en dat maakte me nogal zenuwachtig. Wat moet ik doen? Misschien moet ik beslissen of ik ze neem ja of nee. Ik voel me er niet echt beter mee in de communicatie,  al zijn de geluiden natuurlijk wel versterkt. Misschien moet ik net doen als ik op reis ben en daar op een kruispunt sta. Naar links of naar rechts of......een tussenweg. We gaan het zien morgen. Deze redenering helpt om het probleem voor nu los te laten en de zenuwen te laten varen. 

Op het voorplateau waar ik zat staat ook een paardenbloem mooi te zijn.




Meestal let je er niet op, maar hoe mooi zijn insecten als je ze van dichtbij bekijkt.




Een kraai zit heel vaak en altijd langere tijd op een heipaaltje. Vaak valt mijn blik op hem als ik naar buiten kijk.




Vanavond heb ik voor de verandering eens een diepvriesmaaltijd gegeten. In het kleine winkeltje in Maasbommel, waar ik boodschappen deed, is niet veel te koop, maar dit wel.





Het raadsel van eergisteren:



Lezer Bas heeft er deze plausibele oplossing voor bedacht. 



Zijn antwoord is dus A.


De juf van de school waar dit gevraagd werd aan de leerlingen, was zelf het antwoord ook schuldig. Officieel weet ik nog niet de uitslag.

Op de status van WhatsApp zie je vandaag mijn schaduw fietsen in het weiland. 



Uitspraak de dag. 



De muziek zit bij mij in het bloed.
Alleen: De circulatie is niet goed.

Grappig om dit bordje te laten zien terwijl ik speel, maar iemand zei dat ik mezelf daarmee teveel verlaag,  dus voorlopig doe ik het maar niet. Maar waar is het wel. Mijn ritmegevoel is niet zo geweldig,  hoewel dat de laatste tijd toch wel veel beter aan het worden is.
Dan wens ik u nog een prettige avond. Ik ga en mag vroeg naar bed.

W e l t e r u s t e n. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten