zondag 7 april 2024

Zonnig thuisdagje met bezoek van Erik.

 Goedenavond. 
Zo het eten is weer op en het was lekker. Klaargemaakt buiten op de barbecue. Er waren ook spekjes bij. Het vuur ging te hard daarvoor eigenlijk. 


Maar de vlam was toch niet in de pan geslagen. 
Lekker veel in het zonnetje gezeten vandaag en de trui is weer een stukje verder gekomen. 





De puzzels ook, want Erik kwam aangefietst en schoot mij te hulp.

Op de status van WhatsApp staat de aankomst van Erik geregistreerd. 




Puzzelen onder het genot van mandarijnen en koffie.

Op dit moment,  half negen, zie ik achter me een prachtig gekleurd horiZON. 





Tegelijkertijd maakte Monique vanaf de achterste boot deze foto.





Zoals Erik vandaag zei: "Er zijn zoveel mooie dingen op aarde, wij zijn het eigenlijk niet waard."


                   Uitdrukking van de dag 



             Ik heb geen rooie cent meer.



In Frankrijk zeggen ze:


                   Je n'ai plus un radis.


        ( Ik heb geen radijs meer)


                  T o t    M  o r g e n .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten