vrijdag 5 juli 2024

Van bos naar bos. Mooie bloeiende heide hier.

 Goedenavond,  bonsoir.
Op een afgelegen plek in een bos is weinig bereik. In het bosje waar ik nu ben voel ik me ook minder thuis dan in dat van gisteren. 
Dus morgen zal ik niet pas om twaalf uur vertrekken zoals dat vandaag het geval was. Ook is er nóg minder bereik dan gisteren, dus waarschijnlijk geen voetbal kijken. Hopelijk lukt de blog wel. Verder zweet ik me te pletter en de muggen steken, dus erg vrolijk zit ik hier niet.
Wel is er in dit bos heel veel bloeiende hei.


Hier in de buurt staat nu mijn tent.




Ik zal vandaag ongeveer 40 kilometer afgelegd hebben. Een mooi plaatje vond ik dit:

Op de achtergrond was een mooi kasteel te zien.




Als het lukt komt hiervan een filmpje op de status van WhatsApp. En jawel, het is doorgekomen. 



Ook vandaag was er weer ergens een wegomlegging,  maar met de fiets was er weer een mogelijkheid om er tussendoor te glippen.





Het bos waar ik nu ben is moeilijk begaanbaar. Daarom bevalt het me minder.  Je kunt eigelijk bijna alleen maar op de paden uit de voeten.
Op een driesprong van paden staat mijn tent nu. Toen ik  aankwam dacht ik op het eind van een ervan een hoge tent te zien.


Een hoge legertent? Zou er iemand in wonen? Na het eten ging ik een kijkje nemen,  ook om daar misschien beter bereik te vinden.




Maar kijk, het blijkt een reusachtige steen te zijn, die ook weer op een driesprong van paden staat. 


Zo mensen, mijn verhaal is weer klaar voor vandaag. Rest nog de.......


Spreuk van de dag 



Ga je mee verdwalen?
Ik weet de weg (ook niet).


T o t  M o r g e n. 

À  demain.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten