zaterdag 17 augustus 2024

Jan heeft me weer geknipt, maar zonder tondeuse. Ratatouille gemaakt en gegeten door vijf man.

 Goedenavond,  bonsoir. 
Jan heeft me weer geknipt. Dit keer niet met behulp van een tondeuse,  maar alleen met een schaar. Hij heeft me een mooi stukje handwerk geleverd.


Jan is geknipt voor het kappersvak.



Kijk eens hoe geconcentreerd hij bezig is.




Het was het idee van Bruno om vormgeving te brengen in de baard. 

Op de status van WhatsApp staat een filmpje van de kapper in actie.

De knipperij geschiedde in de bocht van het weggetje, waar Jan en José hun camper gestald hadden. Daar hebben we vanavond met zijn vijven de ratatouille gegeten die ik klaargemaakt had bij mij in de keuken. 
De ratatouille was heel lekker, vond ik zelf, en de andere vier eters vonden dat ook.


Vlnr Jan, José,  Bruno, Wineke. 


Bruno en Wineke zagen op Les Costilles toe hoe ik met het eten bereiden bezig was. Het regende af en toe en de parasol, ooit van Hanny gekregen toen ze hier was, heeft Bruno met een touwtje aan een stoel bevestigd, zodat ie droog kon zitten. 


Intussen was hondje Tsuki de caravan aan het verkennen en ze had al een leuk plekje op de bank ontdekt.





Vanmorgen zijn Jan, José, Catootje en ik met de auto naar Lamastre geweest. Daar heb ik het volk vermaakt met de accordeon en de auto kon geparkeerd worden aan de rivier de Doux. Catootje kon gaan zwemmen. 


Zwemmen


Afschudden. 



Afdrogen. 


Daarna boodschappen gedaan, die vandaag heel luxe met de auto naar huis,  naar boven konden worden vervoerd. 

Morgen is het plan om samen naar een rommelmarkt in Tournon te gaan. Om negen uur zal ik bij de camper zijn. Wel een beetje vroeg voor Jan, maar ja......


Spreuk van de dag 





Hoe dan ook wens ik een ieder een prettige nacht, hoe de dromen ook mogen zijn.


W e l t e r u s t e n. 


Bonne Nuit.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten