vrijdag 16 augustus 2024

Jan en José zijn er. Hun camper staat twee bochten verderop. Met vieren, Wineke erbij, daar gegeten.

 Goedenavond, bonsoir.
Ben net terug van het eten met Jan, José en Wineke. Omdat José haar enkel pas geleden gebroken heeft kan ze het pad bij mij nog niet omhoog en houdt ze zich op de vlakte. Twee bochten verderop is er langs het weggetje een brede berm en daar staat nu hun camper. Ze zijn er bijna vier weken mee aan het reizen.
Wineke en Jan en José hadden elkaar nog nooit ontmoet maar wisten al veel van elkaar, doordat deze vrienden van mij vaak in deze blog voorkomen. En nu zaten we daar langs de kant van de weg met zijn allen te eten.

Hier was het eten al op en dronken we koffie.
Vlnr Wineke, Jan, José en in ons midden ligt de hond Catootje. 


De bijeenkomst was niet ontdaan van grapjes. Gezeten in de  r o l stoel van José speelde ik een rol in het filmpje dat vandaag op de status van WhatsApp staat.


Hier krijg ik instructies over hoe ik de voetsteunen moet zetten. Jan vindt dat ik vanwege mijn gebrekkige technische inzicht niet geschikt ben voor zo'n rolstoel.


Hier krijg ik door hoe ik het ding in beweging moet brengen. 


Vanmorgen kwam Wim op bezoek. Hij was gisteren op de markt van Vernoux nogal moe, maar vandaag was hij weer springlevend.


Hij had weer veel te vertellen. 




Houdoe, tot binnenkort. 




Gezien door Hennie in Nederland:


Mopje van de dag (Brabants).


Het is verboden hier fietsen te stelen.



T o t   M o r g e n. 

À  demain. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten