zondag 18 augustus 2024

Met Jan en José naar rommelmarkt Tournon. Op terugweg op bezoek bij Wim.

 Goedenavond, bonsoir. Precies om 9 uur vanmorgen belde Jan me: "Waar blijf je nou, we staan al lang beneden bij jou". Maar ik stond ook op het punt om af te dalen naar het weggetje.
En zo waren we rond tien uur ter plekke op de rommelmarkt van Tournon.
Achteraf vonden we het alle drie een beetje saai daar. Jan en José vonden weinig interessante handelswaar en ik had weinig  betalende klandizie. 






Wel was er een danseres met een houten been die op de muziek afkwam.

Op de status van WhatsApp zie je ons in actie.



Jan, José en de hond struinen de markt af.



Jan met de hoed, zeggen ze in Brabant. 



We hebben in mijn pauze samen koffie gedronken en na de markt heeft Jan ons  getrakteerd op een pizza.




Op de terugweg hebben we een bezoek gebracht aan Wim. Dat doe ik graag, mensen met elkaar in verbinding stellen. En inderdaad,  het klikte goed.
Wim was een en al oor. Hij weet  welke punten van het oor overeenkomen met welke lichaamsdelen. 

Hier is hij met het oor van Jan bezig.



Morgen vertrekken Jan en José weer en gaan nog een weekje door met hun camper. En ik blijf thuis, zodat we eerst 's morgens nog gezellig koffie kunnen drinken samen.


Spreuk van de dag (staat bij hen op de schuur)


Oss West
Thuis best.

Ze wonen namelijk tegenover station Oss-west in Oss.



Bonne nuit


W e l t e r u s t e n.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten