zondag 7 maart 2021

Lekker warm geslapen ondanks min vier.

 Het was een prima nachtrust daar in het bos van gisteren.
Ondanks dat ik er tegenop zag had ik het toch gewoon lekker warm en mooie dromen.
Het scheelt echt heel veel met kamperen op open velden, want die waren bij het fietsen nog lange tijd wit van de rijp.
Ook heb je in een bos een lekker zacht bladerendek.
Dit was vandaag ook de reden om al vrij vroeg op te houden, terwijl ik nog graag een uur doorgegaan was in het (weliswaar koude) avondzonnetje.
Na dit bos was er op mijn route van heinde en verre niet meer zo'n beschutting te bekennen.
En nu heb ik weer een bos voor mij alleen. Niet zoals gisteren met pottenkijkers in de vorm van passerende auto's.
Morgenochtend komt er dus weer een groot feestvuur om de dag mee te beginnen, wat overigens vanmorgen ook plaats vond.
Dat het koud was bleek wel uit het ijs dat in de waterfles zat. Gelukkig was het nog niet een helemaal strak blok en kon ik er genoeg water uit persen voor de thee.
Na een uur fietsen zag de rest van de inhoud nog steeds zo uit:



Vandaag las ik het goede nieuws van Anneke dat bij haar in de buurt een smartphonereparateur is en dat die wel een andere batterij erin kon zetten.
Nu maar hopen dat deze het nog haalt tot de voorlopige eindstreep. Vanmorgen zakte hij namelijk van 82 procent weer naar 3.
Vandaag wél in de zon de hele dag kunnen laden

Een beetje haast heb ik ook omdat vanaf woensdag hondenweer verwacht wordt. Daarom was een uurtje extra fietsen in de zon vandaag het wel waard in plaats van twee uur tegen de storm in fietsen woensdag.
Maar ja, lekker goed warm slapen vannacht is ook belangrijk in dit grote bos voor mij alleen.
De warme maaltijd is inmiddels alweer binnen.
Op de foto staat de prei nog over te koken.




Mijn wensen zijn dat er vannacht weer interessante dromen mogen komen bij iedereen.

Welterusten alvast.


 St Brieuc komt al naderbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten