zondag 28 maart 2021

Tom en Mathieu, zijn compagnon.

 Mathieu is een compagnon van Tom in de strobalenhuizenbouw.
Samen zijn ze ook lid van een stichting waarin ze onder andere de bouw op dit terrein willen doen en stages willen organiseren.
Mathieu woont nu twee jaar met zijn gezin, vrouw en drie kinderen in het dorp.
Hij is deze maand aan het werk in een dorp in de buurt.
In een stenen huis doet hij dakisolatie met leem en stro en ook de binnenmuren stuct hij met dit materiaal.



Vandaag vrije dag waren wij bij hem en zijn gezin te gast.
Zijn dochtertje en twee zonen kwamen regelmatig bij ons.
Zo loopt het een beetje door elkaar heen.

Op dit moment heeft hij een stageaire, Mees genaamd.
Deze heeft zijn studie voor architect achter de rug en moet nu twee jaar ervaring opdoen.
Mees logeert nu in een caravan op het terrein en is nu even mijn buurman.


                               M E E S

Op de foto toont hij zelfgemaakte tekeningen voor een zelfgeschreven kinderboek.
Een boeiend persoon die in zijn leven heel wat neer gaat zetten.
We hebben zojuist in " mijn" caravan gegeten, Tom, Mees en ik.
 
Hier ook nog een foto van het schattige dochtertje van Mathieu





Vandaag verjaardag van Jet, Tom en ik hebben haar een muzikale felicitatie gegeven op afstand.



En nu wens ik iedereen een goede nachtrust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten