maandag 15 maart 2021

Verjaardag in Bretagne.

 Dit jaar mijn verjaardag eens gevierd in Bretagne bij Anneke en Emmanuel.
Deze laatste is vandaag extra hier gebleven vanwege deze gedenkwaardige dag.

Hij had voor mij een zeer praktisch cadeautje, namelijk een regenpak. Dat had ik nog niet bij mijn reisbagage en is toch wel belangrijk als het een tijdlang slecht weer is.
Op mijn twijfel of het wel waterdicht was kwam er een waterproef.



Hierna was de onderliggende kleding nog kurkdroog.

Binnen waren we al heel vroeg aan Anneke's lekkere taart begonnen.



Anneke is iemand die zoveel mogelijk alles zelf wil maken.
Ze liet me haar schrift zien waarin ze onder andere het recept had genoteerd voor zelfgemaakte shampoo.





Vanavond was ik degene die gekookt heeft: mijn specialiteit ratatouille.




Om de boodschappen te doen zijn Emmanuel en ik samen naar een dichtbijzijnde supermarkt gereden en onderweg liet hij me onder andere dit zien:

 K E N A V O   betekent  WELKOM in het Bretons.

Goede nacht     --++++-   Bonne nuit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten