dinsdag 9 maart 2021

Niet goed voor mezelf gezorgd.

 Vandaag had ik net als gisteren geen groente, noch water in de fietstas toen ik de laatste grote plaats uitreed voor de te vinden kampeerplek.
Maar dit keer was er na de uitgang van Dol de Bretagne geen winkeltje meer.
Ach, ik had nog twee potten witte bonen in tomatensaus en daar had ik het mee gedaan.
Hoefde zelfs geen vuur voor aan.
Het beetje water dat nog in de fles zit zal net genoeg zijn voor anderhalf kopje thee morgenochtend.
Dan kan ik nog wel vuur maken want volgens de smartphone zal het om tien uur pas beginnen met regenen morgen.
Waarschijnlijk zal ik de bestemming Anneke niet halen.
De afstand is groter dan wat vandaag bereikt is en er komt de gevreesde regen met stormwind tegen.




Vanmiddag in de buurt gekomen van de beroemde Mont St Michel, het schiereiland dat soms eiland is.


 De route heb ik iets zuidelijk ervan genomen, maar nog wel dichtbij genoeg om te fotograferen.
Er is onduidelijkheid hoe het met deze smartphone moet. Volgens een bevriende reparateur van Anneke is de batterij hierin niet verwisselbaar. Vandaag doet hij het wonderlijk genoeg weer wel normaal. Hij is nu, bij 29 procent, nog steeds niet gecrashed, dat wil zeggen tot nul of twee gedaald.

Deze nacht gaat het niet meer vriezen, maar afgelopen laatste vriesnacht heb ik prima geslapen in dat bos, en warm.
Dit keer is het niet in een echt bos maar ben wel goed omringd door bomen.

Nu dan, ga maar weer eens horizontaal en wens iedereen een goede nachtrust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten