dinsdag 26 oktober 2021

Gearriveerd in Berkel Rodenrijs bij Ageeth.

 




Ondanks dat ik niet ergens gespeeld heb onderweg had ik nog wel bijna de hele dag nodig om aan te komen te huize Ageeth.
Er stond onder andere veel wind die tegen was, maar ook deed ik het rustig aan met een uitgebreide koffiepauze in Sliedrecht, een bezoek aan de Mac Donald in Ridderkerk en een frietoponthoud nabij het Feijenoordstadion.


      Een schitterend stadion , zoals je ziet.




Dit is de frietbakker. Onder de toonbank is een grote foto te zien van het stadion waar hij zelf ook weer voorop geposeerd is samen met zijn vrouw.
Twee halve stadions staan aan elkaar gekoppeld.
De linker helft is het stadion voor de verbouwing, rechts is de tegenwoordige versie.

Het einde van de etappe vandaag ging moeizaam . Vanwege een wegomlegging en ook door verkeerd rijden ben ik een heel eind omgereden.
Het was kiele kiele of de doorgesleten buitenband Berkel Rodenrijs zou halen maar door die extra kilometers strandde het gevaarte op zeshonderd meter voor de finish.



Erg doorgesleten die band.



De reparatie waarmee ik wilde wachten tot aankomst moest nu toch nog onderweg gebeuren, plus dat nu ook een nieuwe binnenband gebruikt moest worden onder de nieuwe gisteren bij HEMA Zaltbommel gekochte buitenband.

Maar eind goed al goed.
Om zes uur mocht ik Ageeth na anderhalf jaar weer in mijn armen sluiten.
Ze was al bezig met het bereiden van de warme maaltijd.
We hebben dus lekker gegeten en na het kijken van het journaal is Ageeth nu bezig met haar dagelijkse wandeling terwijl ik nog even deze tekst kan laten zien die ik vandaag op twee huizen aantrof.




Dit vond ik ook wel een foto waard:






Tenslotte een plaatje van hoe de dag begon met een ontbijt in de natuur.




Een goede nacht gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten