zaterdag 30 oktober 2021

Eng.....ik zou toch geen nierstenen hebben zoals toen??

 Gistermorgen toen ik op de fiets stapte richting de markt van Schiebroek leek het of het in mijn rug schoot, wat wel eens vaker gebeurt.
Of zouden het nierstenen zijn, waar ik altijd al bang voor ben sinds ik het een jaar of zes geleden meegemaakt heb?
Toen ging het met aanvallen gepaard die zo heftig waren dat liggen of zitten schier onmogelijk was.
Afgelopen nacht ging dat allemaal nog wel, maar de hypothese die ik tot dan toe had van dat het gewoon rugpijn was is aan het wankelen geraakt.
Vandaag overdag met wat beweging en dankzij het kunnen delen van het probleem  met Ageeth is tot nu toe alles goed hanteerbaar.
Zij staat er ook open voor dat als dokteren noodzakelijk is, ik hier kan blijven ondertussen.
Vooralsnog wil ik de situatie nog even aankijken en veel drinken.
Appelcider blijkt heel goed te zijn en toevallig heeft Ageeth die in huis.




Vandaag dus nog maar niet een weekendarts hier in de buurt gebeld.

Een beetje beweging hier in huis deed me ook goed. Er hangt zelfs een schommelnet.



Buiten was het de hele dag regen , dus daar ben ik niet veel geweest. 
Zo zag er het in het mooie Gorinchem uit waar vrienden vandaag geweest zijn.




De  viooltjes hier waren er blij mee, ook die welke bij de voordeur hangen.








Nu, inmiddels zes uur geweest, wordt het tijd om de ratatouille te bereiden.

Een smakelijk eten gewenst en voor vannacht een rustige slaap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten