zondag 3 oktober 2021

Eric op bezoek.

 

Twee denkhoofden bogen zich vanmiddag over twee cryptogrammen van het formaat vijfsterren.
De oploskoffie die we dronken was net niet geestrijk genoeg om alles in te vullen.
Misschien kwam het doordat de nu gebruikte koffie dateert van februari. Hoewel de bus waarin hij bewaard werd goed gesloten was zal het product toch wel van zijn kracht ingeboet hebben.
Één van de vragen waar we nog geen antwoord op wisten was:"Op orde brengen" Acht letters en hier moet het inpassen: ?I?D???N.

Het was de hele dag uitbundige regen, maar om vijf uur was het droog en heb ik de tent geïnspecteerd.
Het was nodig want binnen was het een natte boel en mogelijk duik ik er vanavond weer in.




Het binnen slapen ging enkele dagen goed, maar tegen het einde van de vorige nacht was er een hardnekkig aanvallende mug in actie die mij het verdere slapen belette.

Gisteren ben ik er niet meer aan toe gekomen enkele plaatsjes uit Wijk bij Duurstede te tonen.
Één van de vele eenvoudige straatjes ziet er zo uit:



En ergens in een tuin stond dit mooie kunstwerk.





Ik wens je een gezellige avond en een goede nachtrust . Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten