maandag 18 oktober 2021

De paarden als personeel.

 Vandaag hebben we de paarden ingeschakeld om de gezaagde wilgentakken van hun blaadjes te ontdoen.


Zo te zien laten ze het zich goed smaken .

Verder geeft het snoeien wat ruimte in de hoek.



En ik krijg er weer wat hout bij voor volgend jaar.

Vandaag vier weken geleden dat ik in Ede bij Jansen op bezoek was en Piet heeft daarop mijn grensoverschrijdende papieren in orde gemaakt.



Bovenstaande spreuk kwam ter sprake.

En soms fluistert er iemand me iets in het oor in deze geest:



Het water van de zee gaat met ons mee, al is het niet altijd te volgen.
Want de wereld draait door, net als de Maan en Jupiter.
We moeten leren om te zwemmen om het hoofd boven water te kunnen houden en dan nog kun je verdrinken als je je hoofd niet af en toe naar boven richt.
Want een reddende engel staat ergens voor je klaar om naar je toe te vallen...... toevallig.....als dat nodig is.

Een veilige nacht wens ik......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten