dinsdag 19 oktober 2021

Ai ai ai, een wespensteek.

 Mijn hele hand begint te zwellen sinds me vanmiddag tussen duim en wijsvinger onverwachts een flinke prik werd toegediend, waarmee vergeleken Jansen niets voorstelde.
Volgens een ingewijde kan ik daar een paar dagen nog flink last van hebben.
Maar de verwachting is ook gelukkig dat deze pijn van tijdelijke aard is.





Wel heb ik het opgegeven dit bordje op te hangen omdat het telkens weer naar beneden kwam.

Hondje Pietje speelde vanmorgen de rol van een filmster.
Hij had een botje gevonden en was bezig dit te begraven ergens in mijn stuurhut.
Daartoe was hij druk in de weer met mijn wol.
Een mooi filmpje was het resultaat.




Later in de middag kwam er ook een ijsvogeltje op het netvlies van de smartphone.




En ondertussen hangt de kleurrijke katoenen trui die ik deze zomer op alle markten aan had te drogen na de wasbeurt van vanmorgen.





Wineke is deze week met Bruno in de Ardèche.
Ze zijn een chalet aan het bouwen op hun terrein.
Gistermorgen waren ze al vroeg uit de veren en zagen een mooie zonsopkomst.



Voor vanavond heb ik mezelf uitgenodigd bij de familie Auwens om daar naar het voetbal, Ajax- Dortmund te kijken.
Dus zometeen ernaartoe.

Een spannende avond is mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten